Voorpret - Reisverslag uit Rimini, Italië van Dianne Foks - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Rimini, Italië van Dianne Foks - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

07 Juli 2016 | Italië, Rimini

Wie gaan er mee: Dianne, Bert en Aniek, en Jeannette Jochem en Tomas.
Nog 4 weken tot de vakantie, mijn eerste kriebels zijn er al.
Gisteren ontving ik de vluchttijden, heen om 20:45 uur dat betekend dat we om 22:35 uur op Rimini aankomen.
En de terugvlucht 's avonds om 23:20 dat betekend dat we om 2:45 uur zondag 's morgens weer op Schiphol zijn.
Jammer voor Aniek want die gaat die zondag met de vriendinnen naar Appelhof, dat nachtje minder slapen zal het hem ook niet doen ;-)
Op papier heb ik mijn lijstje voor de koffer al klaar, nog een paar dingetjes bij besteld zoals een paar korte broeken en wat T-shirts.
Via internet heb ik al wat bezienswaardigheden etc. bij elkaar gezocht, een paar goede eet adresjes, en voor de rest moeten we ons maar vermaken dat weekje, maar dat gaat zeker lukken.